اسلاتها رو هم عوض کردم ...
چندت بالاتر بره مثلا روی 1 بزارم خوبه!؟
** رفیق خیلی اذیتت کردما .. شرمنده ** برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اسلاتها رو هم عوض کردم ...
چندت بالاتر بره مثلا روی 1 بزارم خوبه!؟
** رفیق خیلی اذیتت کردما .. شرمنده ** برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکلی نیست دوست گرامی . هدف حل شدن مشکل شماست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط emadmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 خوبه .
یک عکس هم از رم های خودت میگذاری خیلی مورد عجیبیه .
در ضمن موقع بوت شدن چه پیغامی میده .
این موارد هم مروری کن
http://www.techreaction.net/2011/01/...ge-v0-1beta/2/
emadmax (02-04-15), M3RS4D 50062 (02-04-15)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد از تغییر SPD یا XMP به بالاتر از 1600 سیستم دوبار پشت سر هم ریست میشه و این پیغام میاد
The system has experienced boot failures because of overclocking or changes in voltage. Last settings in BIOS setup my not coincide with H/W states.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Reza Eshraghi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رضا جان تایم رندر ها یک ربع الی 20 دقیقه با لود 100% بوده
ولتاژها رو هم ببین ( Vcore دقیقا کدومشونه!؟)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط emadmax در تاریخ 02-04-15 انجام شده است
system agent voltage رو بالا بردی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط emadmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمالا یک مقدار باید QPI/VTT رو باید بالاببری
emadmax (02-04-15)
کاربر شهرسختافزار
بالا بردم چیزی تغییر نکرد .... برگردوندم سرجاش
این بالا نیومدن با xmp احتمال ریشه مسئله ولتاژی دارد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط emadmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمالا یک مقدار باید QPI/VTT رو باید بالاببری
الان vtt حدود 1.05 اینو رو تست کن 1.15v
CR(Command Rate
روی 2t هست یا 1t ?
emadmax (02-04-15)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ولتاژ رو هم 1.15 هم کردم .............. با t1 و t2 هم تست کردم ..... نشد
الان که روی "اتو" هست موقع رندر خودش تا 1.2 بالا میاد
*حجم رو خیلی پایین آوردم بی کیفیت شده
cpu = 1.236 V
DRAM = 1.536 V
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط emadmax در تاریخ 02-04-15 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
کلاً توصیه می کنم چند تا عکس از صفحه تنظیمات بایوس بخش ها مختلف مربوط به پردازنده و رم و ولتاژها بگیرید و آپلود کنید
-------
و اما تنظیماتی که پیشنهاد میدم :
در مرحله اول
BCLK=100
Multiplier=42
تمام ولتاژ ها رو روی اتومات ست کنید
---------
Performance Enhance رو روی Standard ست کنید
XMP فعال کنید روی همون Profile که مربوط به فرکانس 2133 هست
DRAM Timing Selectable روی Quick باشه
بعد وارد تنظیمات Timing بشید و فقط CR یا همون Command Rate رو روی 1T بگذارید
( مطلقا دست به چیز دیگه نزنید و قبل از اعمال این تنظیمات هرچیزی از قبل بوده رو دیفالت کنید تا فقط همین تنظیمات با هم اعمال بشن و چیز اضافه ای اعمال نشه )
این رو تست کنید ببینید بوت میشه یا نه ؟
-------------
حالت دوم :
فقط این تغییرات رو نسبت به تغییرات حالت اول انجام بدید
VCore رو روی 1.25 ست کنید
تایمینگ رو به 30-11-11-11 و CR رو همون 1T بگذارید
این حالت رو هم تست کنید ببینید بوت میشه ؟
هرکدوم بوت شد تست پایداری با Hyper Pi 32M بگیرید + یک رندر خودتون . دما هم با Core Temp همزمان کنترل کنید
emadmax (02-04-15)
کاربر شهرسختافزار
رضا جان حالت اول رو دوباره تست کردم که نشد
حالت دومم زدم باز همون پیغام اول رو میده !!
این عکسارم گرفتم ............. این بهترین حالتیه که سیستم بالا میاد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (02-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks